دستگاه تصفیه آب

سازنده دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب

سازنده دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب شرکت اطلس اب سازنده انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی در ایرانکاربرد دستگاه تصفیه آب جهت زدودن ناخالصی های اب وجداسازی املاح مضر اب استفاده از دستگاه تصفیه آب از نوع صنعتی ونیمه صنعتی همیشه یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها می باشد. دستگاه تصفیه آب از چند قسمت اصلی تشکیل شده اند.که بخش پیش تصفیه اولین می باشد در این قسمت اب پس از گدر از فیلترشنی وارد فیلتر کربنی می شود. که دراین مرحله تمامی املاح اب از جمله املاح معلق تا ۸۰ میکرون . بو طعم و بو اب جدا می شود. فیلتر شنی ازچند لایه سنگ سیلیس تشکیل شده است که اب پس از گذر از لابه لای دانه های سیلیس وارد فیلتر کربنی می شود و در فیلتر کربنی که از لایه اهی کربن اکتیو تشکیل شده است و باعث جداسازی بو طعم ورنگ اب می شود از عمده ترین کارهای فیلتر کربنی حذف کلر باقی مانده از اب میشود که وجود کلر دراب خام ورودی به ممبران یکی از اصلی ترین علل تخریب ممبران دستگاه تصفیه آب می باشد. لایه های ممبران حساسیت بالایی نصبت به کلر باقی مانده دارد. اب پس هز گذر از فیلتر کرزنی وارد فیلتر میکرونی می شود. دراین فیلتر املاح معلق تا ۵میکرون از اب جدا میشود .پس از این مرحله اب به وسیله یک پمپ فشارقوی وارد ممبران دستگاه تصفیه آب میشود. دراین قسمت تمامی ناخالصی های اب جداسازی می شود. دراین بخش اب به دو قسمت اب تولید و پساب تقسیم می شوند. در دستگاه تصفیه آبفیلتر ممبران و فیلترهای کربنی. انتی اسکالانت یکی از پر مصرف ترین فیلترهای مصرفی می باشند. رعایت نکات ایمنی در نگهداری دستگاه تصفیه اب یکی از موارد اصلی در طول عمر دستگاه تصفیه اب می باشدجهت کسب اصلاعات بیشتر در خصوص خریدو مشاوره دستگاه تصفیه آب با کارشناسان شرکت اطلس اب تماس حاصل نمایید ۰۲۱۴۶۰۷۶۰۸۲

  • ۰
  • ۰

دستگاه تصفیه آب چیست

دستگاه تصفیه آب  دستگاه تصفیه آب صنعتی

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش سازنده دستگاه تصفیه آب به صورت صنعتی و نیمه صنعتی در ایران با سه دهه تجربه مفید در تولید و طراحی انواع سیستم های تصفیه آب در ایران مفتخر به کسب رضایت بسیار از کارفرمایان عزیز گردیده است.

دستگاه تصفیه آب چیست دستگاه تصفیه آب برای تصفیه انواع آبهای آشامیدنی کاربرد دارد این دستگاه بنا به در خواست خریداران طراحی و ساخته می شود این سیستم بر اساس فرآیند اسمز معکوس کارایی دارد که به اینگونه می باشد که این فرآیند به وسیله یک فشار اسمزی که به سیستم اعمال می کند باعث می شود که تمامی ناخالصی های آب از هم جدا سازی شود.

برای طراحی  دستگاه تصفیه آب به چند پارامتر اساسی را باید مد نظر قرار داد. به عنوان مثال اینکه آب خروجی از دستگاه برای چه استفاده ای کاربرد دارد. و قرار است از آن برای چه استفاده شود.

اصولا" دستگاه تصفیه آب بر دو اساس طراحی می گردد یکی برای استفاده آب های صنعتی و دیگری برای استفاده آب در صنایع آشامیدنی کاربرد دارد. آبهایی که برای استفاده صنعتی کاربرد دارند اصولا" برای استفاده در صنایعی همچون رنگرزی. آبکاری. و صنایعی که نیاز به آب برای صنعت دارند کاربرد بسیاری دارد. در صنعت آب و فاضلاب این نوع دستگاه را می توان برای پاک سازی انواع آب ها مورد استفاده قرار اد.

دستگاه تصفیه آب در چند نوع می باشد.

این نوع از دستگاه تصفیه در آب در دو نوع صنعتی و نیمه صنعتی طراحی می گردد .که نوع صنعتی آن برای آب های با میزان تصفیه بالا استفاده می شود و نوع صنعتی و یا نیمه صنعتی آن را میزان حد تصفیه مشخص می کند.

قیمت دستگاه تصفیه آب

قیمت دستگاه تصفیه آب به صورت صنعتی و نیمه صنعتی بنا به نوع ان و میزان آب تصفیه شده طراحی می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه تصفیه آب با کارشناسان شرکت اطلس آب تماس حاصل نمایید. 02146076082

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی