دستگاه تصفیه آب

سازنده دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب

سازنده دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب شرکت اطلس اب سازنده انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی در ایرانکاربرد دستگاه تصفیه آب جهت زدودن ناخالصی های اب وجداسازی املاح مضر اب استفاده از دستگاه تصفیه آب از نوع صنعتی ونیمه صنعتی همیشه یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها می باشد. دستگاه تصفیه آب از چند قسمت اصلی تشکیل شده اند.که بخش پیش تصفیه اولین می باشد در این قسمت اب پس از گدر از فیلترشنی وارد فیلتر کربنی می شود. که دراین مرحله تمامی املاح اب از جمله املاح معلق تا ۸۰ میکرون . بو طعم و بو اب جدا می شود. فیلتر شنی ازچند لایه سنگ سیلیس تشکیل شده است که اب پس از گذر از لابه لای دانه های سیلیس وارد فیلتر کربنی می شود و در فیلتر کربنی که از لایه اهی کربن اکتیو تشکیل شده است و باعث جداسازی بو طعم ورنگ اب می شود از عمده ترین کارهای فیلتر کربنی حذف کلر باقی مانده از اب میشود که وجود کلر دراب خام ورودی به ممبران یکی از اصلی ترین علل تخریب ممبران دستگاه تصفیه آب می باشد. لایه های ممبران حساسیت بالایی نصبت به کلر باقی مانده دارد. اب پس هز گذر از فیلتر کرزنی وارد فیلتر میکرونی می شود. دراین فیلتر املاح معلق تا ۵میکرون از اب جدا میشود .پس از این مرحله اب به وسیله یک پمپ فشارقوی وارد ممبران دستگاه تصفیه آب میشود. دراین قسمت تمامی ناخالصی های اب جداسازی می شود. دراین بخش اب به دو قسمت اب تولید و پساب تقسیم می شوند. در دستگاه تصفیه آبفیلتر ممبران و فیلترهای کربنی. انتی اسکالانت یکی از پر مصرف ترین فیلترهای مصرفی می باشند. رعایت نکات ایمنی در نگهداری دستگاه تصفیه اب یکی از موارد اصلی در طول عمر دستگاه تصفیه اب می باشدجهت کسب اصلاعات بیشتر در خصوص خریدو مشاوره دستگاه تصفیه آب با کارشناسان شرکت اطلس اب تماس حاصل نمایید ۰۲۱۴۶۰۷۶۰۸۲

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عملکرد فیلتر شنی
فیلتر شنی کارایی های بسیار فراوانی دارد که از جمله کارایی این گلایه از آبهای سطحی و زیرسطحی می باشد برای رفع مشکلات آب استخرهای شنا و تفریحی از فیلتر شنی استفاده می شود همزمان با کارکرد فیلتر شنی عمر سیلیس آن پایین می آید برای سهولت در عملکرد فیلتر شنی بهتر است که لازم را قبل از راه اندازی فیلتر شنی از خریدار دریافت نموده شرکت اطلس آب همواره از بهترین متریال روز دنیا مورد استفاده قرار می گیرد برای ساخت فیلترهای شنی نیاز به تخصصی که از این رو درخواست مشتری طراحی و ساخته بشود خوبه از مهمترین عوامل عملکرد فیلتر شنی می‌توان در صنایعی همچون رنگرزی ورزی صنایع آبخیزداری صنایع ورزشی و بزن رنگ از فیلتر شنی کاربرد فیلتر شنی در صنعت تصفیه آب آشامیدنی یکی دیگر از کاربردهای فیلتر شنی می باشد در تصفیه آب صنعتی برای استفاده از پیش تصفیه قبل از فیلتر های کارتریج از فیلتر شنی استفاده می شود کاربرد فیلتر شنی در صنایع یکی دیگر از استفاده‌های فیلتر شنی می باشد در این صنعت برای زدودن کدورت آب بیشتر از ۱۱ امتیاز را از فیلتر شنی استفاده می‌شود فیلتر شنی اصولاً یکی از مهمترین عوامل تشکیل دهنده فیلتر شنی می باشد در صنعت آب آشامیدنی از فیلتر شنی استفاده می شود
چرا استفاده از فیلتر شنی در دستگاه های تصفیه آب صنعتی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی دستگاه آب شیرین کن های صنعتی به روش اسمز معکوس استفاده می شود.
در دستگاه تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس از آنجایی که گرفتگی ممبران پس از گذر از فیلتر شنی یکی از عوامل پرهزینه در فیلتر شنی در دستگاه تصفیه آب می باشد استفاده از فیلتر شنی به عنوان پیش تصویب پیشنهاد می گردد.
قیمت فیلتر شنی قیمت فیلتر شنی در فیلترهای صنعتی با فیلترهای استفاده آب آشامیدنی تفاوت چشمگیری دارد برای اطلاع از صنعتی و نیمه صنعتی با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت انواع فیلتر شنی
قیمت فیلتر شنی به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله آنها می‌توان به نوع استفاده ورق در فیلتر شنی اشاره کرد چرا که عوامل مختلفی که در این زمینه مقاله هرچند کوتاه به بعضی از آنها اشاره می‌کنیم برای انتخاب فیلتر شنی نیاز به چند پارامتر می باشد اولین پارامتر انتخاب نوع فیلتر شنی و محاسبه قیمت آن به پارامترهای همچون نوع استفاده آب بستگی دارد چرا که نوع استفاده آب در فیلتر شنی تعیین کننده نوع متریال فیلتر شنی می باشد به عنوان مثال در فیلترهای شنی که بابت تسویه آب آشامیدنی استفاده می‌شود رستوران از فیلترهای شنی فایبر گلاس یا به اصطلاح عامیانه همان فیلتر شنی استفاده می شود چرا که این فیلترها باید از خورندگی کمتری نسبت به سایرین برخوردار باشند.
به عنوان مثال برای انتخاب فیلتر شنی برای استخرهای تفریحی و شنا از فیلتر شنی های فلزی استفاده می شود چرا که اینگونه فیلتر شنی ها در مقایسه با فیلتر شنی بسیار بزرگتر می باشد برای تعیین قیمت فیلتر شنی سازندگان این فیلتر شنی ها به چند عامل بسیار مهم توجه می‌کند که از جمله آنها می‌توان به دبی مورد نظر آب تصفیه اشاره کرد برای انتخاب نوع فیلتر شنی سازندگان این فیلتر ها مشورت کرد فیلتر شنی را معرفی نمایند
شرکت اطلس آب کیمیا پالایش با سه دهه تجربه مفید در ساخت انواع فیلتر شنی همواره توانسته است که نظر بسیاری از کارشناسان را در این خصوص به دست بیاورد.  شعار خود که کیفیت بهتر است کمیت است اشاره دارد قیمت فیلترهای مختلف به عنوان مثال مناسب‌تری برخوردار است فیلتر شنی گالوانیزه در مرحله بعد قرار دارد پس از آن فیلترهای شنی اف آر پی دارای قیمت مناسبی می باشند که این فیلتر شنی ها در مقایسه با فیلتر شنی فلزی تونسته فیلتراسیون کمتری برخوردار هستند این روز کمتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند
به عنوان مثال در فیلترهای شنی فلزی چون ما درک فیلتر از صفحه نازل استفاده می‌کنیم بسیار بیشتر از فیلترهای شنی در قسمت‌هایی که نشست و برخاست می کند
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع فیلتر شنی به صورت ۲۴ ساعته می توانید با کارشناسان شرکت اطلس آب تماس حاصل نمایید که قیمت‌ها و کارآیی ها استفاده نمایید.
شماره های تماس شرکت اطلس آب کیمیا پالایش ۰۲۱ ۴۶۷ ۱۶۰ ۸۲ می باشد

  • hosein soltani
  • ۰
  • ۰

قیمت سختی گیر رزینی

قیمت سختی گیر رزینی ساخت شرکت اطلس آب به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله آنها می توان به عوامل بسیار مهم در مقایسه با سایر آیتم های طراحی و ساخت می توان به ان اشاره کرد بسیار مهم می باشد.

طراحی و ساخت سختی گیر رزینی

طراحی و ساخت سختی گیر رزینی به عوامل بسیاری بستگی دارد. که در این مقاله به چند تا از موارد بسیار مهم هر چند کوتاه در این مقاله اشاره خواهیم کرد.

برای ساخت سختی گیر در هنگام سفارش و فروش می بایست چند نکته بسیار مهم را از خریداران محترم سوال کرد. که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد فوق اشاره کرد.

1-نوع استفاده سختی گیر رزینی را خریدار محترم می بایست اشاره کند باید در چه صنایعی استفاده شود. متاسفانه بعضی از خریداران به اقدام خرید سختی گیر رزینی بابت تصفیه کردن آب در جهت استفاده آشامیدن می نمایند که این کار بسیار اشتباه بزرگی می باشد به دلیل شیمیایی بودن رزین های مورد استفاده در سختی گیر بسیار خطرناک می باشد. متاسفانه بعضی از فروشندگان دستگاه سختی گیر رزینی به دلیل عدم داشتن اطلاعات کافی در این خصوص اطلاعاتی اشتباه از جمله اینکه  این نوع رزین ها که به بنام اختصاری فوت گرید. می باشد اقدام به فروش این نوع از سختی گیر ها برای استفاده آب های آشامیدنی اقدام می نمایند

طراحی سختی گیر رزینی

طراحی سختی گر رزینی به نکات بسیاری مهمی بستگی دارد که از جمله آنها قبل از طراحی می بایست از خریداران پرسید که این نوع سختی گیر رزینی را برای تصفیه کردن چه نوع آب و در روز چه مقدار از این دستگاه می بایست تصفیه کند .

برای محاسبه میزان آب تصفیه و مشخص کردن گرین مورد نظر می بایست سختی مورد نظر آب ورودی به دستگاه را بدانید که این کار به وسیله یک تست کیت سختی سنج می توان مشخص کرد و پس از آن می توان با ضرب کردن این اعداد با یکسری فرمول میزان سختی را محاسبه کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و طراحی سختی گیر رزینی با بخش فروش شرکت اطلس آب تماس حاصل نمایید 02146076082

 

  • hosein soltani
  • ۰
  • ۰

کلرزن مایع/کلریناتور

استفاده از کلر به عنوان اولین روش گندزدایی به اثبات رسیده است وتکامل یافته است.این روش جز اولین فناوری های گندزدایی بوده و امروزه کماکان به عنوان رایج ترین روش گند زدایی محسوب میشود.
گندزدایی با کلر شامل یک سری فرایند های خیلی پیچیده ای بوده و تحت تاثیرنوع و گستره ی واکنش های مواد واکنش دهنده یا کلردما،PH،غلظت جامدات معلق و میزان بقای میکروارگانیسم هدف قرار میگیرد.سیستم کلریناسیون یا کلرآمیناسیون به منظور فراهم نمودن تماس کافی به خصوص جهت استفاده مجدد از پساب به فضای زیادی نیاز دارد .

اجزای سیستم

واحد تامین یا مولدکلرزن مایع /کلریناتور

گازکلروهیپوکلریت سدیم مایع مهمترین ترکیبات کلر هستند که در تصفیه خانه های فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند.از هیپو کلریت کلسیم جامد به ندرت و آن هم در سیستم های خیلی کوچک استفاده می شود.
گازکلر اغلب به کلر عنصری اشاره دارد.این گاز 2.5 برابر از هوا سنگین تر بوده و رنگ زرد مایل به سبز دارد و بوی خاص وزننده ای دارد که در سطح0.2 قسمت در میلیون حجمی قابل تشخیص است.
هیپوکلریت سدیم که به آن مایع سفید کننده هم می گویند.باعث ازبین رفتن تمام مسائل مربوط به ایمنی و خطرات زیست محیطی ناشی از انتقال،ذخیره سازی و تزریق کلر گازی می شود.برای گندزدایی فاضلاب ،معمولا هیپوکلریت به صورت محلول هایی که حاوی 10تا15 درصدکلر قابل دسترس است مورد استفاده قرار میگیرد.
هیپوکلریت کلسیم خیلی گران قیمت تر از گاز کلریاهیپوکلریت سدیم است،بنابراین استفاده گسترده ای به عنوان گندزدا در صنعت تصفیه ی فاضلاب ندارد وتنها در سیستم های کوچک و شرایط اضطراری به عنوان منبع کلر پشتیبان مورد استفاده قرار میگیرد.این ماده به نام پرکلرین نیز شناخته میشودو معمولا حاوی65تا70 درصد کلرقابل دسترس میباشد.

واحد اختلاط

اختلاط سریع باعث جلوگیری از گسترش گرادیان غلظت کلر می شود که ممکن است وجود گرادیان غلظت باعث تزریق بیش از حد آن در بخشی از فاضلاب و افزایش پتانسیل تشکیل سایر ترکیبات کلرینه شود که کارایی میکرو کشی نداشته یا کارایی آنها کم است و یا ممکن است وجود گرادیان غلظت باعث تزریق کم تر از دوزاژ مورد نیاز در بخش دیگری از فاضلاب شود که منجر به عدم کفایت گندزدایی می شود.به طور کلی تجهیزات اختلاط باید در طی چند ثانیه باعث اختلاط کامل شوند.اختلاط دهنده های مکانیکی به عنوان گزینه اصلی طراحی محسوب میشوند که به یک نیروی خارجی مثل پمپ یا موتور گیربکس جهت راه انداز ی نیازدارند.

این واحد ممکن است از یک حوضچه ی تماس مجزا یا لوله ی برون ریز تشکیل شده باشد.حوضچه باید طوری طراحی شود که باعث افزایش نوع جریان پیستونی در آنها شود و به منظور جلوگیری ازاتصال کوتاه جریان،نسبت های طول به عرض وطول به عمق حداقل40:1 ترجیح داده شودبه همین منظور در بیشتر حوضچه ها از بافل ها یا ترکیب بندی جریان مارپیچی جهت بهبود کارایی زمان تماس استفاده میشود.

واحد کلرزن مایع/کلریناتور

طبق قرارداد و استانداردها میزان کلر باقی مانده در پساب باید کمتر از0.05 میلی گرم برلیتر باشد.فرایند کلرزدایی ممکن است از طریق افزودن ترکیبات شیمیایی که باعث احیا باقیمانده کلر به یون های کلرید می شوند انجام گرفته یا این که از واکنش های کربن فعال ،هوادهی،وتلندها یا برکه ها برای این منظور استفاده شود.دی اکسید گوگرد و متا بی سولفید سدیم رایج ترین ترکیبات شیمیایی برایکلرزدایی میباشند.

واحد کنترل

مهمترین هدف واحد کنترل ،تامین کفایت گندزدایی پساب با استفاده ازحداقل دوزاژ ترکیبات شیمیایی جهت کلرزنی و کلرزدایی است.یکی از بهترین راه های کنترل استفاده از دستگاهORP میباشد.لازم به ذکر است که میزان کلر مورد تایید توسط دوزینگ پمپ تزریق میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتردرضمینه کلرزن مایع باکارشناس شرکت اطلس آب تماس بگیرید.

 

  • hosein soltani
  • ۰
  • ۰

انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی جهت انواع صنایع قابل استفاده می باشد. که از جمله آنها می توان به مواردی همچون صنایع غذایی. صنایع دارویی. صنایع . رنگرزی. صنایع شیمیایی. مورد استفاده قرار می گیرد. آب خروجی در تمام دستگاه های تصفیه آب صنعتی بنا به درخواست و موارد استفاده متغیر می باشد. شرکت اطلس آب کیمیا پالایش همگام با نیاز شرکت های مصرف کننده دستگاه تصفیه آب در راستای پیشرفت و رساندن آب مورد نیاز به چرخه تولید و پس از آن مصرف می تواند پاسخگو باشد.

انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی در صنعت آب و فاضلاب می توان به دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی اشاره کرد که تفاوت های زیادی با هم دارند. که از جمله آنها می توان به میزان تولید آن اشاره کرد .دستگاه تصفیه آب همواره مورد صنعتی ان در صنایع کاربرد دارد. کارکرد دستگاه های تصفیه آب همگی به یک صورت می باشند که لازم به ذکر می باشد تمام دستگاهها به روش اسمز معکوس به وسیله غشا می باشد . که آب پس از گذر از غشا نیمه تراوا تمامی ناخالصی های آن جدا می شود.

تفاوت هزینه در دستگاه های تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی معمولا" تفاوت زیادی با هم دارند. که عمده تفاوت آنها را تجهیزات انها مشخص می کنند. که از جمله آنها می توان به تجهیزاتی همچون غشا و پمپ مورد اختلاف قیمت می باشد. اصولا" آب دستگاه تصفیه آب صنعتی در صنایع مورد استفاده همچون دارویی سازی می بایست دارای هیچگونه ناخالصی نباشد که تمامی ناخالصی های ان را جدا سازی می کنند که جهت انجام این کار می توان در خروجی دستگاه تصفیه آب صنعتید می بایست حتما" از ستون های سختی گیر استفاده کرد که استفاده از ستون رزینی میکس بد که شامل رزین آنیون و کاتیون می باشد. برای رساندن خلوص آب به زیر 1 مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت اطلس آب سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب از جمله دستگاه تصفیه آب صنعتی می باشد که همواره پاسخگوی هموطنان عزیز می باشد. 

 

  دستگاه تصفیه آب  صنعتی جهت رنگرزی

دستگاه تصفیه آب صنعتی جهت رنگ ریزی همواره یکی از پر کاربرد تر ین دستگاه های تصفیه آب می باشد که کاربرد فراوانی در صنعت رنگرزی دارد. که در جهت شفاف شدن نوع رنگ و کیفیت آب مورد استفاده قرار می گردد. از آنجایی که اکثر رنگرزیها در محل خارج از شهر می باشند  و  دارای چاه آب های مجزا دارند و اکثر آبها دارای کدورت و tds  بالا می باشد و آبهای آنها دارای کدورت می باشد. می بایست از دستگاه تصفیه آب صنعتیاستفاده گردد. تا تمامی ناخالصیها آب را کاملا" جدا سازی نمایند . از آنجایی که آب پاک و به دون املاح یکی از اصلی منابع در تولید پارچه با رنگ های شاد و با کیفیت در خروجی دیک های رنگ می باشد استفاده از آب  بدون املاح یکی از ملزومات مورد نیاز می باشد . از آنجایی که کدورت آب باعث کدر دن رنگ می شود شرکت های رنگرزی ملزم به استفاده بیشتر از رنگ می باشند. و استفاده بیشتر از رنگ باعث با لا رفتن هزینه تمام شده در رنگ پارچه می شود. در مقایسه با استفاده از آب دستگاه تصفیه آب صنعتی برای تولید کننده ها مقرون به صرفه تر می باشد. در ضمن لازم به یاد آوری است که هزینه ابتدایی دستگاه تصفیه آب صنعتی در مدت کمی جایگزین هزینه بالای رنگ می شود. شرکت اطلس آب کیمیا پالایش همواره رضایت بسیاری از کارفرمایان را در این خصوص جلب نموده است که در صنایع رنگرزی و چاپ رزومه بسیار خوبی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید مشاوره تولید در خصوص دستگاههای تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی با کارشناسان شرکت اطلس آب با کارشناسان این شرکت در 24 ساعت شبانه روز تماس حاصل نمایید 02146076082

 

  • hosein soltani
  • ۰
  • ۰

سنگ سیلیس فیلتر شنی

یکی از اصلی تر ین موارد و اجزا تشکیل دهنده ی هر فیلتر شنی سنگ سیلیس موجود در ان می باشد. از این سو مهمترین انتخاب در فیلتر شنی سنگ سیلیس ان می باشد. انتخاب نوع و سایز سنگ سیلیس به نوع خروجی آب فیلتر شنی بستگی دارد. معمولا سایز بندی سنگ سیلیس در چهار سایز می باشد. که سازنده های فیلتر شنی مبادرت به استفاده از  چهار نو سنگ سیلیس می نمایند و به جای استفاده از چهار نوع به سه نوع  سنگ سیلیس می نمایند.

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش با سه دهه تجربه مفید در خصوص طراحی محاسبه تولید و ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب که یکی از زیر شاخه تجهیزات فیلتر که کی از مهمترین آنها و پر کاربرد آنها فیلتر شنی یا همان سند کیسه می باشد این شرکت  همواره طیف قرارداد با برترین برند های سیلیس از معادن نمونه کشور که عمده آنها در شهر های غربی کشور همچون همدان و شهر های مرکزی ایران مثل جندق می باشد استفاده از این سنگ سیلیس مرغوب می نماید.

چهار سایز مرغوب و اصولی که در فیلتر شنی مورد استفاده قرار می گیرد از سایز های همچون 1-3.  3-5. 5-8. 8-12. می باشد که سنگ های سیلیس مورد استفاده در فیلتر شنی های ساخت شرکت اطلس آب  از نوع درجه یک و یا ممتاز می باشد.

تقسیم بندی سنگ سیلیس و مقدار درصد ان به نوع کیفیت خروجی آب بستگی دارد. لادم به ذکر می باشد  که دانه بندی سنگ سیلیس نصبت دانه بندی سنگ سیلیس ریز یا همان سایز 1-3. می باشد در سد میزان سنگ سیلیس در سایز ریز 15 درصد بیشتر از سایز های دیگر می باشد .

 جهت مشاوره در خصوص اطلاعات از انواع سنگ سیلیس فیلتر شنی و کربنی در صنعت آب و فاضلاب فیلتر شنی جهت  استخر شنا با کارشناسان فنی و فروش شرکت اطلس آب تماس حاصل فرمایید.

 انواع فیلتر شنی برای دستگاه تصفیه آب

انواع فیلتر شنی برای دستگاه تصفیه آب بستگی به عوامل فراوانی برای انتخاب کردن دارد که در زیر به عواملی چند اشاره خواهیم کرد تا باشد برای کاربران عزیز قابل استفاده و مفید باشد. اصولا" برای انتخاب کردن فیلتر شنی می بایست در ابتدا به این نکته مه توجه کرد که دبی خروجی آب از فیلتر شنی در شبانه روز یا در ساعت چه مقدار می باشد . و خروجی آب از فیلتر شنی برای چه مصارفی مورد استفاده می باشد. که می توان به عواملی همچون اینکه آب خروجی از دستگاه فیلتر شنی برای استفاده در تصفیه کردن آب استخر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و یا برای استفاده در آب ورودی به دستگاه تصفیه آب. اگر خروجی مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب باشد ابتدا مواردی که آب دستگاه می بایست  مورد استفاده قرار بگیر مورد سنجش به وسیله آزمایش قرار خواهد گرفت به گونه ای که ابتدا یک نمونه آز آب ورودی به سند فیلت  یا همان فیلتر شنی پس از برسی به وسیله بصری به میزان کدورت آب پی خواهیم برد و پس از آن اگر خروجی آب کدورت بالاتر و یا مشکلات دیگری داشت پس از ارسال نمونه آب به مراکز و آزمایشگاه های مورد اعتماد و معتمد سازمان آب می توان به مشکلات آب پی برد.

 اصولا" از آنجایی که خروجی آب از فیلتر شنی می بایست فاقد کدورت و یا شفاف باشد اصولا" می بایست به نوع سنگ سیلیس آن نیز توجه کرد. که از چه نوع سیلیس با چه خلوص و دانه بندی استفاده خواهد شد. هرچه که کدورت آب بیشتر باشد نیاز به این می باشد که از سنگ سیلیس یا همان ماسه که بعضی از مصرف کننده  از آن نانم می برند. نیز می باشد

سایز دانه بندی در فیلتر شنی اصولا" سه سایز مختلف می باشد که استفاده و انتخاب سایز سنگ سیلیس به نوع کدورت و استفاده آن می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع فیلتر شنی در 24 ساعت شبانه روز با کار شناس فنی شرکت اطلس آب  تماس حاصل نمایید . 

 

 

 

 

  • hosein soltani
  • ۰
  • ۰

کلریناتور

 

 سازنده کلرزن مایع

شرکت اطلس آب سازنده انواع دستگاه کلرزن مایع و پکیچ تزریق موادشیمیایی

انواع کلرزن و سیستم کلر زنیکلرزن مایعکلرزن گازی,دوزینگ پمپ, پمپ تزریق, پکیج کلرزنی

 کلر زن مایع  
 
کلر زنی گازی

دستگاه تزریق کلر 
از کلر زنی برای دستگاه های تصفیه اب صنعتی یا سیستم اب و فاضلاب برای ضدعوفنی و گندزدایی استفاده میکنند. قیمت ارزان کلر استفاده از این محصول را گسترش داده است . همچنین برای ضدعفونی و گندزدایی اباستخرها نیز از کلر و دستگاه کلر زنی استفاده میکنند. کلر در دو مدل گازی و مایع استفاده میشود . علاوه بر اینکهکلر و دستگاه کلر زنی فواید زیادی دارد اما نباید نسبت به خطرناک بودن گاز کلر بی توجه باشیم همین امر باعث شده تا ما استانداردهای لازم و پیش بینی های لازم را در خصوص تهیه و تولید این دستگاه کلر زنی با دقت بالایی انجام دهیم .

از کاربردهای دستگاه کلر زنی و پکیج تزریق مواد شیمیایی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1 – برای گندزدایی و ضدعفونی اب و فاضلاب 
2 – استفاده در دستگاه های تصفیه اب صنعتی یا اب شیرین کن های صنعتی 
3 – برای ضدعفونی و گندزدایی اب استخرها
4-  تزریق مواد ضد رسوب به بویلرها 
5 - تزریق مواد ضد رسوب به سیستم تصفیه اب صنعتی برای جلوگیری از ایجاد رسوب در وسل ممبران 


1از مزایای دستگاه کلر زنی یا کلر میتوان به :
1- نسبت به مواد گندزدا یا ضدعفونی دیگر ارزان تر است 
2 – به وفور در دسترس است و برای تهیه آن مصرف کننده به مشکل بر نخواهد خورد

دستگاه کلر زن مایع به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابل طراحی و تولید است 
  بطور خلاصه 
دستگاه کلر زن مایع شامل قطعات زیر می باشد :

1 – پمپ مکش کلر یا اصطلاحا دوزینگ پمپ  Dosing Pump که با توجه به دبی تعیین میشود 
2 – مخلوط کن یا میکسر و الکتروموتور
3 – تنظیم کننده های مقدار تزریق کلر مانند رله و شیرهای سلونوئیدی 
4 – نمایشگر تعیین مقدار کلر باقی مانده در مخزن 
5 – سنسور اندازه گیری کلر آزاد در اب 
6 – مخزن ذخیره از جنس پلی اتیلن مناسب برای مواد شیمیایی 
7 – مجهز به میکسر جهت تزریق کلر به داخل سیستم 
8 – دارای شیلنگ از نوع  پی وی سی یا از نوع 
PE
9 – دارای تابلو برق 
10 – سیستم تخلیه مخزن و سوپاپ 
11 – داری شاسی نگهدارنده دستگاه از نوع استیل یا گالوانیزه بصورت سفارشی 
انواع کلرزن و سیستم کلرزنی : کلرزن گازی – کلرزن مایع

کلر زنی:
1 - دستگاه کلر زن مایع در دو حالت قابل طراحی و تولید می باشد :
الف : دستگاه کلر زن مایع روش اول :
از طریق پمپ تزریق با دوزنیگ پمپ به اب کلر تزریق میشود، هیپوکلرید سدیم و کلسیم به حالت مایع بوده و برای تزریق این مواد به اب از هیپوکلریناتور استفاده میکنند.
ب  : دستگاه کلر زن مایع روش دوم : 
ابتدا کلر تحت دمای بالا و فشار پایین به مایع و سپس توسط تبخرکننده ها به گاز تبدیل میشود. لازم به ذکر است هنگامیکهکلر به مایع تبدیل میشود درون کپسول های مخصوص نگهداری شده و سپس به گاز تولید شده و به کمک دوزینگ پمپ یا پمپ مکش به سیستم تزریق میگردد . 

2 - دستگاه کلر زن گازی: 
انژکتور، گاز کلر را از طریق کپسول و با کمک کلریناتور به اب تزریق میکند. 
دستگاه کلر زن گازی از سه قسمت تشکیل شده است :
الف : کلریناتور
ب   : انژکتور
ج    : کپسول 

جهت کسب اطلاع بیشتر از ضمینه کلرزن مایع با شرکت اطلس آب تماس حاصل نماید 02146076082

  

  • ۰
  • ۰

kolorzan01

 

 سازنده کلرزن مایع

شرکت اطلس آب سازنده انواع دستگاه کلرزن مایع و پکیچ تزریق موادشیمیایی

انواع کلرزن و سیستم کلر زنیکلرزن مایعکلرزن گازی,دوزینگ پمپ, پمپ تزریق, پکیج کلرزنی

 کلر زن مایع  
 
کلر زنی گازی

دستگاه تزریق کلر 
از کلر زنی برای دستگاه های تصفیه اب صنعتی یا سیستم اب و فاضلاب برای ضدعوفنی و گندزدایی استفاده میکنند. قیمت ارزان کلر استفاده از این محصول را گسترش داده است . همچنین برای ضدعفونی و گندزدایی اباستخرها نیز از کلر و دستگاه کلر زنی استفاده میکنند. کلر در دو مدل گازی و مایع استفاده میشود . علاوه بر اینکهکلر و دستگاه کلر زنی فواید زیادی دارد اما نباید نسبت به خطرناک بودن گاز کلر بی توجه باشیم همین امر باعث شده تا ما استانداردهای لازم و پیش بینی های لازم را در خصوص تهیه و تولید این دستگاه کلر زنی با دقت بالایی انجام دهیم .

از کاربردهای دستگاه کلر زنی و پکیج تزریق مواد شیمیایی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1 – برای گندزدایی و ضدعفونی اب و فاضلاب 
2 – استفاده در دستگاه های تصفیه اب صنعتی یا اب شیرین کن های صنعتی 
3 – برای ضدعفونی و گندزدایی اب استخرها
4-  تزریق مواد ضد رسوب به بویلرها 
5 - تزریق مواد ضد رسوب به سیستم تصفیه اب صنعتی برای جلوگیری از ایجاد رسوب در وسل ممبران 


1از مزایای دستگاه کلر زنی یا کلر میتوان به :
1- نسبت به مواد گندزدا یا ضدعفونی دیگر ارزان تر است 
2 – به وفور در دسترس است و برای تهیه آن مصرف کننده به مشکل بر نخواهد خورد

دستگاه کلر زن مایع به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابل طراحی و تولید است 
  بطور خلاصه 
دستگاه کلر زن مایع شامل قطعات زیر می باشد :

1 – پمپ مکش کلر یا اصطلاحا دوزینگ پمپ  Dosing Pump که با توجه به دبی تعیین میشود 
2 – مخلوط کن یا میکسر و الکتروموتور
3 – تنظیم کننده های مقدار تزریق کلر مانند رله و شیرهای سلونوئیدی 
4 – نمایشگر تعیین مقدار کلر باقی مانده در مخزن 
5 – سنسور اندازه گیری کلر آزاد در اب 
6 – مخزن ذخیره از جنس پلی اتیلن مناسب برای مواد شیمیایی 
7 – مجهز به میکسر جهت تزریق کلر به داخل سیستم 
8 – دارای شیلنگ از نوع  پی وی سی یا از نوع 
PE
9 – دارای تابلو برق 
10 – سیستم تخلیه مخزن و سوپاپ 
11 – داری شاسی نگهدارنده دستگاه از نوع استیل یا گالوانیزه بصورت سفارشی 
انواع کلرزن و سیستم کلرزنی : کلرزن گازی – کلرزن مایع

کلر زنی:
1 - دستگاه کلر زن مایع در دو حالت قابل طراحی و تولید می باشد :
الف : دستگاه کلر زن مایع روش اول :
از طریق پمپ تزریق با دوزنیگ پمپ به اب کلر تزریق میشود، هیپوکلرید سدیم و کلسیم به حالت مایع بوده و برای تزریق این مواد به اب از هیپوکلریناتور استفاده میکنند.
ب  : دستگاه کلر زن مایع روش دوم : 
ابتدا کلر تحت دمای بالا و فشار پایین به مایع و سپس توسط تبخرکننده ها به گاز تبدیل میشود. لازم به ذکر است هنگامیکهکلر به مایع تبدیل میشود درون کپسول های مخصوص نگهداری شده و سپس به گاز تولید شده و به کمک دوزینگ پمپ یا پمپ مکش به سیستم تزریق میگردد . 

2 - دستگاه کلر زن گازی: 
انژکتور، گاز کلر را از طریق کپسول و با کمک کلریناتور به اب تزریق میکند. 
دستگاه کلر زن گازی از سه قسمت تشکیل شده است :
الف : کلریناتور
ب   : انژکتور
ج    : کپسول 

جهت کسب اطلاع بیشتر از ضمینه کلرزن مایع با شرکت اطلس آب تماس حاصل نماید 02146076082

  

 

  • hosein soltani
  • ۰
  • ۰

لیست قیمت دستگاه تصفیه آب

قیمت دستگاه تصفیه آب- دستگاه تصفیه آب صنعتی- دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش با دو دهه تجربه در خصوص ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی در ایران توانسته رضایت بسیاری از صاحبان صنایع را کسب کرده است که امروزه می تواند به راحتی بهترین نوع دستگاه تصفیه آب صنعتی را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت ارایه نماید.

چه عواملی در مشخص کردن لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی تاثیر گذار می باشد.

1-      نوع دستگاه تصفیه آب یعنی صنعتی بودن و یا غیر صنعتی بودن

2-      نوع متریال مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب صنعتی

3-      نوع ممبران استفاده شده در دستگاه تصفیه آب صنعتی و یا نیمه صنعتی

4-      نوع شاسی کشی در دستگاه تصفیه آب صنعتی

5-      نوع مواد مورد استفاده در فیلتر شنی دستگاه تصفیه آب

6-      نوع کربن مورد استفاده در فیلتر کربنی دستگاه تصفیه آب

7-      میزان آب مورد نظر در تصفیه کردن آب خروجی از دستگاه تصفیه آب

8-      میزان خلوص آب ورودی به دستگاه تصفیه آب

9-      میزان املاحی که در دستگاه تصفیه آب می بایست حذف شود

10-  نوع وسل مورد استفاده فایبر گلاس  یا استیل بودن

11-  نوع پمپ انتخابی در دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی

12-  استفاده از برند های  چینی  و یا ایتالیایی بودن آنها

لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی ساخت شرکت اطلس آب کیمیا پالایش همواره دارای برترین برند های روز اروپا را استفاده می کند.

همواره برای مشخص کردن قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی و یا نیمه صنعتی می توان با کارشناسان شرکت اطلس آب کیمیا پالایش ارتباط مستقیم برقرار نمایید تا بهترین قیمت را برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی در تماس باشید تا در کمترین زمان از قیمت انواع سیستم ها را بدست بیاورید. 02146076082

 

انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی جهت انواع صنایع قابل استفاده می باشد. که از جمله آنها می توان به مواردی همچون صنایع غذایی. صنایع دارویی. صنایع . رنگرزی. صنایع شیمیایی. مورد استفاده قرار می گیرد. آب خروجی در تمام دستگاه های تصفیه آب صنعتی بنا به درخواست و موارد استفاده متغیر می باشد. شرکت اطلس آب کیمیا پالایش همگام با نیاز شرکت های مصرف کننده دستگاه تصفیه آب در راستای پیشرفت و رساندن آب مورد نیاز به چرخه تولید و پس از آن مصرف می تواند پاسخگو باشد.

انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی در صنعت آب و فاضلاب می توان به دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی اشاره کرد که تفاوت های زیادی با هم دارند. که از جمله آنها می توان به میزان تولید آن اشاره کرد .دستگاه تصفیه آب همواره مورد صنعتی ان در صنایع کاربرد دارد. کارکرد دستگاه های تصفیه آب همگی به یک صورت می باشند که لازم به ذکر می باشد تمام دستگاهها به روش اسمز معکوس به وسیله غشا می باشد . که آب پس از گذر از غشا نیمه تراوا تمامی ناخالصی های آن جدا می شود.

تفاوت هزینه در دستگاه های تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی معمولا" تفاوت زیادی با هم دارند. که عمده تفاوت آنها را تجهیزات انها مشخص می کنند. که از جمله آنها می توان به تجهیزاتی همچون غشا و پمپ مورد اختلاف قیمت می باشد. اصولا" آب دستگاه تصفیه آب صنعتی در صنایع مورد استفاده همچون دارویی سازی می بایست دارای هیچگونه ناخالصی نباشد که تمامی ناخالصی های ان را جدا سازی می کنند که جهت انجام این کار می توان در خروجی دستگاه تصفیه آب صنعتید می بایست حتما" از ستون های سختی گیر استفاده کرد که استفاده از ستون رزینی میکس بد که شامل رزین آنیون و کاتیون می باشد. برای رساندن خلوص آب به زیر 1 مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت اطلس آب سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب از جمله دستگاه تصفیه آب صنعتی می باشد که همواره پاسخگوی هموطنان عزیز می باشد. 

 

  دستگاه تصفیه آب  صنعتی جهت رنگرزی

دستگاه تصفیه آب صنعتی جهت رنگ ریزی همواره یکی از پر کاربرد تر ین دستگاه های تصفیه آب می باشد که کاربرد فراوانی در صنعت رنگرزی دارد. که در جهت شفاف شدن نوع رنگ و کیفیت آب مورد استفاده قرار می گردد. از آنجایی که اکثر رنگرزیها در محل خارج از شهر می باشند  و  دارای چاه آب های مجزا دارند و اکثر آبها دارای کدورت و tds  بالا می باشد و آبهای آنها دارای کدورت می باشد. می بایست از دستگاه تصفیه آب صنعتیاستفاده گردد. تا تمامی ناخالصیها آب را کاملا" جدا سازی نمایند . از آنجایی که آب پاک و به دون املاح یکی از اصلی منابع در تولید پارچه با رنگ های شاد و با کیفیت در خروجی دیک های رنگ می باشد استفاده از آب  بدون املاح یکی از ملزومات مورد نیاز می باشد . از آنجایی که کدورت آب باعث کدر دن رنگ می شود شرکت های رنگرزی ملزم به استفاده بیشتر از رنگ می باشند. و استفاده بیشتر از رنگ باعث با لا رفتن هزینه تمام شده در رنگ پارچه می شود. در مقایسه با استفاده از آب دستگاه تصفیه آب صنعتی برای تولید کننده ها مقرون به صرفه تر می باشد. در ضمن لازم به یاد آوری است که هزینه ابتدایی دستگاه تصفیه آب صنعتی در مدت کمی جایگزین هزینه بالای رنگ می شود. شرکت اطلس آب کیمیا پالایش همواره رضایت بسیاری از کارفرمایان را در این خصوص جلب نموده است که در صنایع رنگرزی و چاپ رزومه بسیار خوبی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید مشاوره تولید در خصوص دستگاههای تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی با کارشناسان شرکت اطلس آب با کارشناسان این شرکت در 24 ساعت شبانه روز تماس حاصل نمایید 02146076082

 

  • ۰
  • ۰

سنگ سیلیس فیلتر شنی

یکی از اصلی تر ین موارد و اجزا تشکیل دهنده ی هر فیلتر شنی سنگ سیلیس موجود در ان می باشد. از این سو مهمترین انتخاب در فیلتر شنی سنگ سیلیس ان می باشد. انتخاب نوع و سایز سنگ سیلیس به نوع خروجی آب فیلتر شنی بستگی دارد. معمولا سایز بندی سنگ سیلیس در چهار سایز می باشد. که سازنده های فیلتر شنی مبادرت به استفاده از  چهار نو سنگ سیلیس می نمایند و به جای استفاده از چهار نوع به سه نوع  سنگ سیلیس می نمایند.

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش با سه دهه تجربه مفید در خصوص طراحی محاسبه تولید و ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب که یکی از زیر شاخه تجهیزات فیلتر که کی از مهمترین آنها و پر کاربرد آنها فیلتر شنی یا همان سند کیسه می باشد این شرکت  همواره طیف قرارداد با برترین برند های سیلیس از معادن نمونه کشور که عمده آنها در شهر های غربی کشور همچون همدان و شهر های مرکزی ایران مثل جندق می باشد استفاده از این سنگ سیلیس مرغوب می نماید.

چهار سایز مرغوب و اصولی که در فیلتر شنی مورد استفاده قرار می گیرد از سایز های همچون 1-3.  3-5. 5-8. 8-12. می باشد که سنگ های سیلیس مورد استفاده در فیلتر شنی های ساخت شرکت اطلس آب  از نوع درجه یک و یا ممتاز می باشد.

تقسیم بندی سنگ سیلیس و مقدار درصد ان به نوع کیفیت خروجی آب بستگی دارد. لادم به ذکر می باشد  که دانه بندی سنگ سیلیس نصبت دانه بندی سنگ سیلیس ریز یا همان سایز 1-3. می باشد در سد میزان سنگ سیلیس در سایز ریز 15 درصد بیشتر از سایز های دیگر می باشد .

 جهت مشاوره در خصوص اطلاعات از انواع سنگ سیلیس فیلتر شنی و کربنی در صنعت آب و فاضلاب فیلتر شنی جهت  استخر شنا با کارشناسان فنی و فروش شرکت اطلس آب تماس حاصل فرمایید.

 انواع فیلتر شنی برای دستگاه تصفیه آب

انواع فیلتر شنی برای دستگاه تصفیه آب بستگی به عوامل فراوانی برای انتخاب کردن دارد که در زیر به عواملی چند اشاره خواهیم کرد تا باشد برای کاربران عزیز قابل استفاده و مفید باشد. اصولا" برای انتخاب کردن فیلتر شنی می بایست در ابتدا به این نکته مه توجه کرد که دبی خروجی آب از فیلتر شنی در شبانه روز یا در ساعت چه مقدار می باشد . و خروجی آب از فیلتر شنی برای چه مصارفی مورد استفاده می باشد. که می توان به عواملی همچون اینکه آب خروجی از دستگاه فیلتر شنی برای استفاده در تصفیه کردن آب استخر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و یا برای استفاده در آب ورودی به دستگاه تصفیه آب. اگر خروجی مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب باشد ابتدا مواردی که آب دستگاه می بایست  مورد استفاده قرار بگیر مورد سنجش به وسیله آزمایش قرار خواهد گرفت به گونه ای که ابتدا یک نمونه آز آب ورودی به سند فیلت  یا همان فیلتر شنی پس از برسی به وسیله بصری به میزان کدورت آب پی خواهیم برد و پس از آن اگر خروجی آب کدورت بالاتر و یا مشکلات دیگری داشت پس از ارسال نمونه آب به مراکز و آزمایشگاه های مورد اعتماد و معتمد سازمان آب می توان به مشکلات آب پی برد.

 اصولا" از آنجایی که خروجی آب از فیلتر شنی می بایست فاقد کدورت و یا شفاف باشد اصولا" می بایست به نوع سنگ سیلیس آن نیز توجه کرد. که از چه نوع سیلیس با چه خلوص و دانه بندی استفاده خواهد شد. هرچه که کدورت آب بیشتر باشد نیاز به این می باشد که از سنگ سیلیس یا همان ماسه که بعضی از مصرف کننده  از آن نانم می برند. نیز می باشد

سایز دانه بندی در فیلتر شنی اصولا" سه سایز مختلف می باشد که استفاده و انتخاب سایز سنگ سیلیس به نوع کدورت و استفاده آن می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع فیلتر شنی در 24 ساعت شبانه روز با کار شناس فنی شرکت اطلس آب  تماس حاصل نمایید . 

 

 

 

 

  • hosein soltani
  • ۰
  • ۰

فیلتر شنی FRP

فیلتر های شنی FRPیکی از متداولترین نوع فیلتر های شنی می باشد که به تازگی به صورت گسترده ای جای خود را در صنعت آب و فاضلاب باز کرده است که این نوع فیلترهای شنی به دلیل دارا بودن بدنه ای که دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود به صورت گسترده ای کاربرد دارد. این نوع از فیلتر های شنی در صنعت آب و فاضلاب مخصوصا" در صنعت آب کاربردهای فراوانی دارد. این نوع از فیلتر شنی های متفاوت و فراوانی می باشد. شرکت اطلس آب کیمیا پالایش هم همراه با سایر شرکت های درگیر در این خصوص اقدام به ساخت و طراحی انواع فیلتر های شنی نموده است . فیلترهای شنی FRP در مقایسه با نوع فلزی آنها دارای تفاوت های فراوانی می باشد که یکی از اصلی ترین تفاوتهایی که این نوع فیلتر شنی را در مقایسه با سایر نوع انه متمایز و متفاوت نموده است عدم زنگ زدگی و در ادامه پوسیدگی آنها می باشد. که باعث شده طرفداران فراوانی پیدا کند. ولی در کنار حسن تفاوتهایی که این نوع از سیستم دارا می باشد هم دارای نواقصی هر چند شایان و قابل ذکر هم می باشد. که در این مقاله هرچند به صورت مختصر به بعضی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

در ابتدا به تفاوت های مثبت این نوع فیلترها در مقایسه با نوع فیلتر شنی FRPآن اشاره خواهیم کرد. اولویت اول عدم خوردگی و زنگ زدگی به دلیل پوشش پلاستیکی و فایبرگلاس بودن بدنه 2- کم حجم بودن 3- کم وزن بودن 4- قیمت مناسب و کیفیت بالا محصول

معایب فیلتر شنی به صورت فلزی 1 کمتر بودن سطح فیلتر در مقایسه با نوع فلزی آنها تحمل فشار کمتر در مقایسه با نوع فلزی آنها دارد.

شرکت اطلس آب سازنده انواع سیستم های تصفیه آب فیلتر شنی فلزی فیلتر شنی FRP آماده پاسخگویی به تماس های مشتریان می باشد.

 

فیلتر شنی گالوانیزه

انواع فیلتر شنی گالوانیزه شرکت اطلس آب طراح و سازنده انواع فیلتر شنی به صورت فلزی و گالوانیزه در ایران با سه دهه تجربه مفید در ضمینه طراحی و ساخت انواع فیلتر های شنی در ایران مفتخر به کسب رضایت بسیاری از هموطنان و کارفرمایان محترم گردیده است .

کاربرد فیلتر شنی گالوانیزه

این نوع فیلتر های شنی به صورت گالوانیزه با توجه به نوع آلیاژ مخزن ورق از طول عمر بالاتری به نصب نوع فلزی آن  st37برخوردار است فیلتر شنی با پوشش گالوانیزه به دلیل عایق بودن آن در مدت زمان بیشتر زنگ زده و به همین دلیل هم دیر تر به نصب مخازن فلزی دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می شود.

معایب فیلتر شنی گالوانیزه . همانطور که این نوع فیلتر شنی دارای پارامترهای مثبت می باشد در کنار این پارامترها دارای پارامترهای منفی نیز می باشد که در این مقاله هرچند مختصر به نکاتی چند قابل توجه اشاره خواهیم کرد یکی از مشکلاتی که همواره مخازن ساخته شده از جنس گالوانیزه نیزه دارا می باشند ایجاد سوختگی قسمت گالوانیزه مخزن به دلیل جوشکاری می باشد. که همواره دچار مشکل می شود. از آنجایی که پس از جوشکاری در محل سوخته شده عایق گالوانیزه به خوبی رنگ در ان محل به خوبی دچار چسبندگی نمی باشد.به مرور زمان در همان نقطه ایجاد خوردگی می شود. و مخازن از همان نقطه اقدام به سوراخ شدن می گردند. شرکت های سازنده این نوع تجهیزات به صورت عمده بعد از رنگ آمیزی فیلتر شنی اقدام به ارسال مخزن می نمایند که این به خودی خود مشکل می باشد

در صورتی که اگر مخزن از ورق سیاه استفاده گردد و پس از جوشکاری تمام و کمال مخزن اقدام به رنگ آمیزی و پوشش اپوکسی گردد از طول عمر بالاتری به نصبت نوع گالوانیزه برخوردار می باشد. به دلیل اینکه پس از اتمام کار اقدام به رنگ آمیزی می گردد و از این سو مخزن از طول عمر بالاتری برخوردار است . شرکت اطلس آب کیمیا پالایش همواره در طول 24 ساعت پاسخگوی مشتریان محترم می باشد

 

 

 

  • hosein soltani