دستگاه تصفیه آب

سازنده دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب

سازنده دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب شرکت اطلس اب سازنده انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی در ایرانکاربرد دستگاه تصفیه آب جهت زدودن ناخالصی های اب وجداسازی املاح مضر اب استفاده از دستگاه تصفیه آب از نوع صنعتی ونیمه صنعتی همیشه یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها می باشد. دستگاه تصفیه آب از چند قسمت اصلی تشکیل شده اند.که بخش پیش تصفیه اولین می باشد در این قسمت اب پس از گدر از فیلترشنی وارد فیلتر کربنی می شود. که دراین مرحله تمامی املاح اب از جمله املاح معلق تا ۸۰ میکرون . بو طعم و بو اب جدا می شود. فیلتر شنی ازچند لایه سنگ سیلیس تشکیل شده است که اب پس از گذر از لابه لای دانه های سیلیس وارد فیلتر کربنی می شود و در فیلتر کربنی که از لایه اهی کربن اکتیو تشکیل شده است و باعث جداسازی بو طعم ورنگ اب می شود از عمده ترین کارهای فیلتر کربنی حذف کلر باقی مانده از اب میشود که وجود کلر دراب خام ورودی به ممبران یکی از اصلی ترین علل تخریب ممبران دستگاه تصفیه آب می باشد. لایه های ممبران حساسیت بالایی نصبت به کلر باقی مانده دارد. اب پس هز گذر از فیلتر کرزنی وارد فیلتر میکرونی می شود. دراین فیلتر املاح معلق تا ۵میکرون از اب جدا میشود .پس از این مرحله اب به وسیله یک پمپ فشارقوی وارد ممبران دستگاه تصفیه آب میشود. دراین قسمت تمامی ناخالصی های اب جداسازی می شود. دراین بخش اب به دو قسمت اب تولید و پساب تقسیم می شوند. در دستگاه تصفیه آبفیلتر ممبران و فیلترهای کربنی. انتی اسکالانت یکی از پر مصرف ترین فیلترهای مصرفی می باشند. رعایت نکات ایمنی در نگهداری دستگاه تصفیه اب یکی از موارد اصلی در طول عمر دستگاه تصفیه اب می باشدجهت کسب اصلاعات بیشتر در خصوص خریدو مشاوره دستگاه تصفیه آب با کارشناسان شرکت اطلس اب تماس حاصل نمایید ۰۲۱۴۶۰۷۶۰۸۲

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فیلتر شنی

در منطق شمالی که آب دارای اهن و منگنز فراوانی می باشد. برای اکسیداسیون یون اهن رسوبات تولیدی توسط فیلترشنی از اب مصرفی حذ میگردد. برای این منظور اصولا اب مصرفی را در حدود 10 الی 15 متر برساعت بار ان سرعت خطی در نظر گرفته میشود . در حالتی دیگر بیشتر واحد های صنعت باری و مسکونی که در کنار رودخانه ها و یا ابهای سطحی احداث شده اند . اب باد کیفیت لازم را برای مصرف ندارند. که برای طی پروسه باید  ابتدا کدرو تاب را کاهش دهند. 
برای کاهش میزان کدورت اب ابتدایی ترین و پرکاربرد ترین تجهیزات در این ضمیه دستگاه فیلتراسیون یا همان فیلتر شنی می باشد .که کاربرد فراوانی در این خصوص دارد. و در ساختمان هایی که از اب شهری یا آب چاه استفادهر میکنند برای این کار در ورودی به ساختمان از این دستگاه استفاده میکنند. 
فیلتر شنی باری برج های خنک کننده برایز برج های خنک کنند ه که کدورت اب ورودی دارانها بالا می باشد. برای کاستن از رسوبات درون برج و کم شدن اسیب های بعدی که برج خنک کن وارد میشود استفاده ازفیلترشنی یکی از اساسی ترین فرایند های ابتدایی در این ضمینه می باشد.استفادهخ از فیلتر شنی و وجود سیلیس مرغوب در ان یکی از اولویت های اصلی ان می باشد. 
سرعت خطی در این نوع فیلتر های شنی اصولا بین 10 الی 20 متر مکعب در نظر گرفته میشود .که با توجه به نیاز و مصرف اب در برج خنک کن فیلتر شنی طراحی مییگردد. اصولا" با توج هبه نوع آب ورودی به سیستم نوع و جنس فیلترشنی انتخاب میگردد.شرکت اطلس اب کیمیما پالایش باتوج به مشکلات برج های خنک کن اقدام به طراحی و ساخت فیلتراسیون آب یا همان فیلتر شنی می نماید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید فیلترشنی و فیلتراسیون انواع آب با کارشناسان شرکت اطلس آب کیمیا پالایش تماس حاصل نمایید. 02146076082
  • hosein soltani