دستگاه تصفیه آب

سازنده دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب

سازنده دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب شرکت اطلس اب سازنده انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی در ایرانکاربرد دستگاه تصفیه آب جهت زدودن ناخالصی های اب وجداسازی املاح مضر اب استفاده از دستگاه تصفیه آب از نوع صنعتی ونیمه صنعتی همیشه یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها می باشد. دستگاه تصفیه آب از چند قسمت اصلی تشکیل شده اند.که بخش پیش تصفیه اولین می باشد در این قسمت اب پس از گدر از فیلترشنی وارد فیلتر کربنی می شود. که دراین مرحله تمامی املاح اب از جمله املاح معلق تا ۸۰ میکرون . بو طعم و بو اب جدا می شود. فیلتر شنی ازچند لایه سنگ سیلیس تشکیل شده است که اب پس از گذر از لابه لای دانه های سیلیس وارد فیلتر کربنی می شود و در فیلتر کربنی که از لایه اهی کربن اکتیو تشکیل شده است و باعث جداسازی بو طعم ورنگ اب می شود از عمده ترین کارهای فیلتر کربنی حذف کلر باقی مانده از اب میشود که وجود کلر دراب خام ورودی به ممبران یکی از اصلی ترین علل تخریب ممبران دستگاه تصفیه آب می باشد. لایه های ممبران حساسیت بالایی نصبت به کلر باقی مانده دارد. اب پس هز گذر از فیلتر کرزنی وارد فیلتر میکرونی می شود. دراین فیلتر املاح معلق تا ۵میکرون از اب جدا میشود .پس از این مرحله اب به وسیله یک پمپ فشارقوی وارد ممبران دستگاه تصفیه آب میشود. دراین قسمت تمامی ناخالصی های اب جداسازی می شود. دراین بخش اب به دو قسمت اب تولید و پساب تقسیم می شوند. در دستگاه تصفیه آبفیلتر ممبران و فیلترهای کربنی. انتی اسکالانت یکی از پر مصرف ترین فیلترهای مصرفی می باشند. رعایت نکات ایمنی در نگهداری دستگاه تصفیه اب یکی از موارد اصلی در طول عمر دستگاه تصفیه اب می باشدجهت کسب اصلاعات بیشتر در خصوص خریدو مشاوره دستگاه تصفیه آب با کارشناسان شرکت اطلس اب تماس حاصل نمایید ۰۲۱۴۶۰۷۶۰۸۲

  • ۰
  • ۰

 بهترین ارائه دهنده دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب           

 سازنده انواع فیلتر شنی جهت فیلتراسیون آب


شرکت اطلس آب از سال  ۱۳۷۰ با هدف طراحی و ساخت انواع دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب تشکیل گردید. این شرکت موفق شده با استفاده از دانشروز و با کارخانه مجهز به ماشین آلات روز با نگاه علمی به موضوعات و همچنین به کارگیری پرسنل با تجربه و خلاق محصولات مورد استفاده در صنعت آب و فاضلاب با کیفیت بالا تولید نموده است تا گام های موثری در  این زمینه بردارد.
همواره در این  شرکت تلاش شده است تا اطلاعات اساسی و و مشاوره کارشناسی مورد نیاز در رابطه با صنعت آب و فاضلاب در اختیار مشتریان عزیز قرار داده شود.

 


فیلتر شنی
از فیلتر شنی یکی از پرکاربرد ترین در صنعت تصفیه آب و فاضلاب  همیشه نام برده می‌شود. که نقش بسیار اساسی و پرکاربردی در  فیلتراسیون آب های صنعتی و آشامیدنی دارد. عمدتا فیلتر شنی قادر به حذف کدورت و ذرات معلق فیزیکی موجود درون آب تا ۱۰۰ میکرون می باشد که در بعضی مواقع با چند لایه کردن بستر فیلتر شنی از سنگ سیلیس با دانه بندی ریز  میتوان تا ۸۰ میکرون را نیز از آب جدا سازی نمود. که در این مواقع از 4 مدل سنگ سیلیس استفاده میشود.

ساخت فیلتر شنی
برای انجام طراحی بهینه دستگاه فیلتر شنی  به چند نکته اساسی می‌بایست توجه شود. در ابتدا می بایست نوع فیلتر شنی و استفاده آن به صورت دقیق مشخص شود به عنوان مثال فیلتر شنی که در صنایع دارویی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرد تفاوت های بسیاری با نوع فیلتر شنی که در تصفیه کردن آب استخر و همچنین  فیلتر شنی که کاربرد آن در دستگاه تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس و در پیش تصفیه آن استفاده می شود تفاوت بسیاری دارد. به عنوان مثال دستگاهی که در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد می بایست از استیل 3۱۶ با گرید صنایع غذایی مورد استفاده قرار گیرد. ولی در پیش تصفیه دستگاه تصفیه آب صنعتی عمدتاً از نوع فلزی با پوشش رنگ اپوکسی آشامیدنی و یا به صورت فیلتر شنی  FRPاستفاده می‌شود.  پس از مشخص شدن این مراحل می بایست  کیفیت آب ورودی و همچنین استاندارد مورد نیاز آب خروجی از فیلتراسیون  مورد نیاز می باشد می بایست مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد تا بتوان طراحی بهینه صورت پذیرد با بالا ترین کیفیت در عملکرد فیلتر شنی و اپراتوری آن در اختیار  مصرف کننده قرار گیرد.

 

قیمت فیلتر شنی
در تعیین قیمت فیلتر شنی عوامل متعددی دخیل می باشند که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد فوق اشاره کرد.
برای بهترین استعلام قیمت خرید فیلتر شنی با توجه به قرار دادن اطلاعات مربوطه کارشناسان بخش فروش شرکت اطلس آب همواره بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می شود.
1-جنس ورق مخزن فلزی_استیل
2- کیفیت نوع آب ورودی و خروجی فیلتر شنی
 3-تایم استفاده فیلتر شنی در شبانه روز بر حسب متر مکعب

 4-  نوع لوله کشی و شیرآلات فیلتر شنی
  5-نوع تو نبودن فیلتر شنی
6-نازل فیلتر شنی برنجی_ پلاستیکی
7- نوع سنگ سیلیس و خلوص آن

سنگ سیلیس

از مهمترین اجزای همراه فیلتر شنی  میتوان از سنگ سیلیس نام برد که نوع مرغوب آن از معادن  استخراج می شود که دارای فرمول شیمیاییsio2  می باشد.  بهترین نوع سنگ سیلیس از معادن همدان استخراج می شود. تمامی سنگ سیلیس استفاده در فیلتر شنی ساخت شرکت اطلس آب  با خلوص ۹۹% از نوع ممتاز می باشد. عمدتاً خلوص سنگ سیلیس را میزان وجود گرد و غبار و ناخالصی های دیگر شبیه ماسه یا شیشه و پلاستیک داخل بسته بندی همچنین وجود گرد و خاک  مشخص می کند. تمامی سنگ سیلیس ارائه شده توسط شرکت اطلس آب در بسته بندی های 40 کیلوگرمی در ۴ سایز وزن و درجه یک و ممتاز می باشد که با وزن مخصوص سیلیس 2.56 ارائه می شود. به برتری امتیازی آن با سایر نوع سنگ سیلیس جهت شستشوی اولیه فیلتر شنی با کیفیت بالا و کمترین هدر رفت که آب میباشد.

میزان سنگ سیلیس فیلتر شنی
مهمترین پارامترهای راه اندازی فیلتر شنی می توان به شارژ سیلیس درون فیلتر شنی اشاره کرد که در طراحی فیلتر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد با توجه به نوع آب و خلوص خروجی دستگاه می‌توان دانه بندی سنگ سیلیس را  در فیلتر شنی مشخص نمود.  جهت عملکرد بهینه و راندمان بالای فیلتر شنی بهتر است که 3/1 فیلتر شنی خالی باشد. همواره جذب املاح معلق درون آب  به خوبی با کیفیت بالا صورت بپذیرد بهتر می باشد که دانه بندی سنگ سیلیس در ۴ سایز مختلف و به ترتیب از لایه درشت تا ریز طرفین شارژ کردد جهت خرید  سنگ سیلیس میتوانید با شرکت اطلس تماس حاصل نمایید.
 


فیلتر شنی FRP
از پرکاربردترین فیلتر های شنی میتوان از فیلتر شنی FRP نام برد.  این نوع از فیلترهای شنی عمدتا از 2 لایه مجزا تشکیل شده است لایه درونی آن است  مواد پلاستیکی تزریقی می باشد. رویه خارجی آن از رزین فایبرگلاس  به صورت تابیده می باشد.


ویژگی مخازن فیلتر شنی FRP
این نوع از فیلتر شنی در مصارف تصفیه آب شرب صنایع غذایی و همچنین پیش تصفیه دستگاه آب شیرین کن به روش اسمز معکوس می باشد تحمل فشار در این گونه از فیلتر ها از 1 تا ۱۰ بار جهت مصارف صنعتی می باشد لازم به یادآوری میباشد که این گونه مخازن  تحمل دمای ۱۰ تا ۱۵۰ درجه سیلیوس را دارا می باشد.
ولی عمده ضعف این نوع از فیلتر می‌توان به یخ زدگی آن اشاره کرد که بسیار در این موارد ضعیف می باشد.

 

مزایای  فیلتر شنی FRP
1- استفاده از مواد کامپوزیت با کارایی بالا به صورت الیاف رشته ای
2- سایز بندی مخازن از ۸ اینچ تا ۹۴ اینچ
3- تحمل فشار بین ۵ تا ۱۰ بار
4- مقاومت 100درصدی در برابر خوردگی و زنگ زدگی
5- قابلیت نصب شیر از بالا و بغل
6-نصب و راه اندازی آسان
7- قیمت مناسب در مقایسه با سایر فیلتر شنی
8- وزن پایین و حمل و نقل آسان
9- قابل نصب بر روی زمین و شاسی فلزی
10- قابلیت مولتی مدیا کردن فیلتر شنی


قیمت فیلتر شنی FRP
قیمت فیلتر شنی FRP بستگی به نوع فیلتر و همچنین سایز و ابعاد آن بستگی دارد از مهمترین عوامل مشخص شدن فیلتر شنی FRP می توان به نوع استفاده آن و مواد داخلی آن اشاره کرد به عنوان مثال وقتی فیلتر شنی جهت حذف رنگ و بو و طعم آب مورد استفاده قرار می گیرد همراه درون فیلتر از کربن فعال به صورت زغال و یا آنتراسیت استفاده می شود.  در این مواقع همواره نوع لوله کشی  یکی از مهمترین  عوامل تعیین قیمت آن می باشد. که در نوع دستی به صورت نیمه اتومات و نوع اتومات آن با قابلیت برنامه ریزی می باشد لازم به یادآوری می باشد که نوع تمام اتومات  به دو صورت زمانی و جریانی قابل برنامه ریزی و تنظیم می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاور.خرید. با شرکت اطلس تماس حاصل نمایید

راه های ارتباطی با شرکت اطلس آب

02146076082

02146076976

Atlasab724@gmail.com
www.atla-ab.ir



 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی