دستگاه تصفیه آب

سازنده دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب

سازنده دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب شرکت اطلس اب سازنده انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی در ایرانکاربرد دستگاه تصفیه آب جهت زدودن ناخالصی های اب وجداسازی املاح مضر اب استفاده از دستگاه تصفیه آب از نوع صنعتی ونیمه صنعتی همیشه یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها می باشد. دستگاه تصفیه آب از چند قسمت اصلی تشکیل شده اند.که بخش پیش تصفیه اولین می باشد در این قسمت اب پس از گدر از فیلترشنی وارد فیلتر کربنی می شود. که دراین مرحله تمامی املاح اب از جمله املاح معلق تا ۸۰ میکرون . بو طعم و بو اب جدا می شود. فیلتر شنی ازچند لایه سنگ سیلیس تشکیل شده است که اب پس از گذر از لابه لای دانه های سیلیس وارد فیلتر کربنی می شود و در فیلتر کربنی که از لایه اهی کربن اکتیو تشکیل شده است و باعث جداسازی بو طعم ورنگ اب می شود از عمده ترین کارهای فیلتر کربنی حذف کلر باقی مانده از اب میشود که وجود کلر دراب خام ورودی به ممبران یکی از اصلی ترین علل تخریب ممبران دستگاه تصفیه آب می باشد. لایه های ممبران حساسیت بالایی نصبت به کلر باقی مانده دارد. اب پس هز گذر از فیلتر کرزنی وارد فیلتر میکرونی می شود. دراین فیلتر املاح معلق تا ۵میکرون از اب جدا میشود .پس از این مرحله اب به وسیله یک پمپ فشارقوی وارد ممبران دستگاه تصفیه آب میشود. دراین قسمت تمامی ناخالصی های اب جداسازی می شود. دراین بخش اب به دو قسمت اب تولید و پساب تقسیم می شوند. در دستگاه تصفیه آبفیلتر ممبران و فیلترهای کربنی. انتی اسکالانت یکی از پر مصرف ترین فیلترهای مصرفی می باشند. رعایت نکات ایمنی در نگهداری دستگاه تصفیه اب یکی از موارد اصلی در طول عمر دستگاه تصفیه اب می باشدجهت کسب اصلاعات بیشتر در خصوص خریدو مشاوره دستگاه تصفیه آب با کارشناسان شرکت اطلس اب تماس حاصل نمایید ۰۲۱۴۶۰۷۶۰۸۲

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیست قیمت دستگاه تصفیه آب

قیمت دستگاه تصفیه آب- دستگاه تصفیه آب صنعتی- دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش با دو دهه تجربه در خصوص ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی در ایران توانسته رضایت بسیاری از صاحبان صنایع را کسب کرده است که امروزه می تواند به راحتی بهترین نوع دستگاه تصفیه آب صنعتی را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت ارایه نماید.

چه عواملی در مشخص کردن لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی تاثیر گذار می باشد.

1-      نوع دستگاه تصفیه آب یعنی صنعتی بودن و یا غیر صنعتی بودن

2-      نوع متریال مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب صنعتی

3-      نوع ممبران استفاده شده در دستگاه تصفیه آب صنعتی و یا نیمه صنعتی

4-      نوع شاسی کشی در دستگاه تصفیه آب صنعتی

5-      نوع مواد مورد استفاده در فیلتر شنی دستگاه تصفیه آب

6-      نوع کربن مورد استفاده در فیلتر کربنی دستگاه تصفیه آب

7-      میزان آب مورد نظر در تصفیه کردن آب خروجی از دستگاه تصفیه آب

8-      میزان خلوص آب ورودی به دستگاه تصفیه آب

9-      میزان املاحی که در دستگاه تصفیه آب می بایست حذف شود

10-  نوع وسل مورد استفاده فایبر گلاس  یا استیل بودن

11-  نوع پمپ انتخابی در دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی

12-  استفاده از برند های  چینی  و یا ایتالیایی بودن آنها

لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی ساخت شرکت اطلس آب کیمیا پالایش همواره دارای برترین برند های روز اروپا را استفاده می کند.

همواره برای مشخص کردن قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی و یا نیمه صنعتی می توان با کارشناسان شرکت اطلس آب کیمیا پالایش ارتباط مستقیم برقرار نمایید تا بهترین قیمت را برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی در تماس باشید تا در کمترین زمان از قیمت انواع سیستم ها را بدست بیاورید. 02146076082

 

 

  • hosein soltani
  • ۰
  • ۰

قیمت دستگاه تصفیه آب

برای تعیین قیمت در دستگاه تصفیه آب می بایست به نکات بسیار مهم توجه کرد که از جمله آنها که بسیار هم مهم می باشد به عوامل بسیار مهمی اشاره کرد. که در این مقاله به نکات اساسی در این مورد اشاره خواهیم کرد.

طراحی دستگاه تصفیه آب

طراحی دستگاه تصفیه آب به نکات مهمی اشاره کرد. دستگاه تصفیه آب باید یکسر موارد مهم را در نظر گرفت که در طراحی دستگاه تصفیه آب خریداران می بایست از خریداران دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی به ان توجه داشته باشم این است که  اولا" آب خروجی از دستگاه تصفیه آب صنعتی  برای چه استفاده  خریداری می شود. که این نوع از دستگاه های تصفیه علاوه بر استفاده آشامیدنی می تواند استفاده صنعتی نیز داشته باشد.

طراحی دستگاه تصفیه آب برای استفاده آب آشامیدنی مهمترین نوع دستگاه تصفیه آب می باشد.

برای طراحی و مشخص شدن قیمت دستگاه تصفیه آب اولین آیتمی که می بایست مورد استفاده قرا گیرد میزان نوع کیفیت آب یا همان tds آب ورودی به دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس می باشد. بر حسب این آیت به راحتی می توان دستگاه تصفیه آب را طراحی کرد به عنوان ساده این tds  آب ورودی به دستگاه است که نوع خروجی از دستگاه را مشخص می کند.

شرکت های سازنده دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس این روزها طراحی دستگاه براشون خیلی راحت شده است به گونه ای که به وسیله یک برنامه که ساخت خود شرکت ممبران سازی شرکت filmtec  می باشد به نامه برنامه roza دیگر مثل سابق نیست که محاسبه و طراحی دستگاه تصفیه آب کاری سخت و مشکل باشد. این دستگاه به وسیله ارایه کردن مشخصات آب به راحتی می توان نوع دستگاه و تجهیزاتی را که نیاز است را طراحی کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت دستگاه تصفیه آب آب صنعتی و نیمه  صنعتی با کارشناسان شرکت اطلس آب تماس حاصل نمایید. 021460 76082

 

  • hosein soltani